העסק גדל ומתרחב, ואתם רוצים להעסיק עובד חדש לחברה? מעוניינים לדעת איך נכון לנהל קליטת עובדים חדשים לארגון שלכם? אתם לא לבד.
עסקים רבים מוצאים את עצמם מתרחבים וגדלים, ומתלבטים כיצד כדאי להם לקלוט עובדים חדשים לחברה. וכך גם רבים מהם מוצאים את עצמם זקוקים לשירותי ייעוץ עסקי או ליווי עסקי – בנוגע לדרך הנכונה לקליטת עובדים חדשים.
אז אם גם אתם רוצים למצוא עובדים חדשים לחברה, כדאי שתדעו שהדרכים הנפוצות ביותר כדי למצוא עובדים חדשים הן מפה לאוזן, היעזרות בחברת כוח אדם, או פרסום מודעות דרושים ברשת. ולאחר מציאת מועמדים פוטנציאליים, מיון וקליטת העובדים לרוב מתבצעים ע"י עריכת ראיונות בתוך החברה, וסינון המועמדים לפי ראיונות אלה.
זכרו, המטרה של ראיון עבודה היא לאסוף כמה שיותר אינפורמציה מבחינת היבטים מקצועיים, אישיים והתנהגותיים על המועמדים לעבודה, כדי שתוכלו לבחון את התאמתם לתפקיד ולארגון.
רוצים לדעת איך בעצם תוכלו להשיג את המטרות האלו, ואיך נכון לבצע ראיונות עבודה ולמיין את המועמדים?
רוצים לדעת אילו תכונות ומיומנויות חשוב שיהיו לעובדים שלכם?
הנה כמה תכונות ומיומנויות חשובות עיקריות, שכדאי שיהיו כמעט לכל עובד:
עדיין לא בטוחים האם נכון לקלוט עובדים חדשים לחברה או כיצד לעשות זאת, ומעוניינים בשירותי ייעוץ עסקי? הגעתם למקום הנכון. אנו מציעים שירותי ייעוץ עסקי או ליווי עסקי שיעזרו לכם לקבל את ההחלטות הנכונות עבור הצלחתו של העסק או הארגון שלכם.
רוצים לדעת עוד? דברו איתנו עוד היום.
© כל הזכויות שמורות לאנובה מערכות ניהול בע"מ | פיתוח ועיצוב אתרים Webnoise | מדיניות פרטיות | נגישות