דילוג לתוכן

עוד לקוחות!

עוד לקוחות! עוד מכירות! עוד הכנסות!

עוד לקוחות! עוד מכירות! עוד הכנסות!

100 מתוך 100 בעלי עסקים שתשאלו- רוצים עוד לקוחות.

שיווק ומכירות זה הלב הפועם של העסק.
זה המהות, החזון, הצמיחה, ההתפתחות, הביטחון שלכם לעתיד.
העסק קיים כדי להרוויח כסף.

 

כדי להשיג עוד לקוחות, צריך להתמקד בשלוש חוליות:

  1. שיווק- הגדלת החשיפה, המודעות אליכם וחיזוק המוניטין
  2. מכירות- ביצוע תהליך המכירה בפועל מרגע קבלת הליד ועד לסגירת העסקה.
  3. פיתוח עסקי- הגדלת הקהלים, הוספת שירותים או כניסה לתחומי פעילות חדשים.

 

בכל אחת מהחוליות נדרש תהליך של תכנון, יישום בפועל ובקרה על התכנון והתוצאות.

במילים פשוטות, מה זה אומר?

 

  • נלמד את המצב הקיים: איזה נכסים שיווקיים קיימים, קמפיינים, קהלי יעד, תהליכי מכירה, אנשי מכירות והמשפך השיווקי.
  • נבין את מצב המכירות והשיווק של העסק: בידול, יתרון יחסי, גורמים מעכבים, הצעת הערך, ניתוח נתוני השיווק והמכירות.
  • נשנה את המיקוד לאוריינטציית מכירות ושיווק, בהתאם לצורך.
  • נכין יחד תוכנית פעולה להשגת תוצאות אופטימליות.
  • ניישם את התוכנית יחד עד להשגת היעדים והמטרות.
  • נעשה בקרה על הנתונים והתוצאות לצורך התייעלות ואופטימיזציה.
  • נציב יעדים ומטרות נוספים.