דילוג לתוכן

עושים סדר בכספים

סדר פיננסי, שליטה בנתונים, מעקב ובקרה חודשית

סדר פיננסי, שליטה בנתונים, מעקב ובקרה חודשית

בעסקים וחברות כמו שלכם – אין סמנכ"ל כספים ועשרות עובדים במחלקת הכספים.

ישנם 6 גורמים שצריך לצרף יחד כדי לענות על השאלה הזו במקצועיות כמנהלים:

  1. מצב תזרים המזומנים
  2. העמידה מול התקציב
  3. הרווח
  4. הגבייה
  5. מבנה האשראי
  6. היחס בין המקורות להתחייבויות

 

את אותם 6 גורמים צריך לנהל אותם ברצינות, באופן קפדני ורציף, על מנת לשלוט בתחום הכספים בחברה אותה אתם מנהלים, או בעסק שלכם.

ככל שהשליטה שלכם בכל 6 הרכיבים האלה תעלה – כך תוכלו לפעול בקור רוח, באחריות ובסדר פעולות נכון בכל שאר תחומי הניהול, שגם עליהם אתם אחראים.
ENOVAמביאה בעלי עסקים לניהול, תכנון ובקרה פיננסית:

 

  • ניתוח נתונים מעמיק- דוחות כספיים, נקודות איזון, רווח גולמי ותפעולי, מצב חשבונות בנק, מבנה אשראי, נתוני מכירות והוצאות, ספקים פיננסיים, פלטפורמות לניהול וכו'.
  • תכנון פיננסי, הצבת מטרות ויעדים פיננסיים.
  • הטמעת נהלי עבודה והרגלים, מערכות לניהול כספים לניהול פיננסי שוטף.
  • בקרה חודשית על הנתונים ובקרה על השגת היעדים שהוגדרו.