מי מאתנו לא מכיר את הביטויים "אין לי זמן…", "לא הגעתי לזה – מחר…". העבודה רבה, הזמן חונק, ואנחנו מרגישים שזה המצב. אין אפשרות לשינוי.
כנראה שלא נפסיק לרדוף לעצמנו אחרי הזנב, לרדוף אחרי הזמן הדוחק, האבוד. אם רק היתה לנו עוד שעה ביום… אפילו רק כמה דקות…בזמן הזה היינו סוף סוף מטפלים בכתיבת המסמך שלא הגענו אליו, היינו מקדמים את העסק, היינו עוקבים אחר הצעות המחיר. אולי אפילו היינו מקדישים כמה דקות פנויות לחשוב רק עם עצמנו – איך לנהל טוב יותר, גם את הזמן. בשורות הקרובות נדבר על ניהול זמן בעסק – איך לנהל את הזמן שלנו טוב יותר וליצור עבודה פרודקטיבית ויעילה יותר.
ניהול זמן בעסק, כמו דברים אחרים בניהול, הוא עניין של החלטה. האם אנו מנהלים את הזמן, או שהזמן מנהל אותנו.
ממש כמו השאלה האם אנו מנהלים את תזרים המזומנים, או שתזרים המנהלים מנהל אותנו.
העניין הוא שזה קשה, תובעני ודורש משמעת. החלק הטוב הוא – שזה שווה הרבה מאד כסף.
החלטנו. מה הלאה?
אנחנו בטוחים שיש כאן הרבה מאד כסף, הרבה מאד שעות פנאי חדשות, הרבה מאד סיפוק מעבודה בהספק גבוה.
אנחנו עוד יותר בטוחים שכל אחד יכול. סוד הקסם לזמן האבוד נמצא רק בידיים שלכם.
היישום של ניהול זמן בעסק מתחיל…עכשיו!!
בהצלחה.
© כל הזכויות שמורות לאנובה מערכות ניהול בע"מ | פיתוח ועיצוב אתרים Webnoise | מדיניות פרטיות | נגישות