דילוג לתוכן

לבחור נכון !

חשוב כל כך.

והפעם – בעסק.
מהם הדברים הכי חשובים אותם אנחנו בוחרים לעסק שלנו,

ואיך נחליט מה חשוב ומה לא?

ידוע ומוסכם – ההון האנושי של העסק הוא המשמעותי ביותר.

מה בעצם חשוב כל כך?
לא טוב – מחליפים.
מה זה "לא טוב"?
יש עובד " לא טוב"?
אין כזה.
אז מה יש?
יש 2 דברים שאין ביניהם שום קשר ושניהם חשובים כשמכניסים אדם לארגון:
הראשון – מי הוא אותו האדם?
מהם הערכים שלו?
איך הוא תופס את עצמו בתוך הצוות ובתוך העסק?
עד כמה ה-DNA של העסק ושלו דומים וחופפים?
זה הדבר הכי חשוב בעסק. הכי חשוב !!
השני – כישורים יכולות וידע מקצועי.
אבל לא "עם מה הוא בא" בלבד, אלא בעיקר אוריינטציה ויכולת למידה והסתגלות.
כי הידע, הטכנולוגיה והנדרש יתפתחו וישתנו כל הזמן.

השני – מערכות מידע

כי ההשקעה במערכת, ההתאמה שלה לעסק שלכם וההטמעה שלה בקרב הצוות – יקרים. שינוי יהיה יקר.
לכן, חשוב למעט בטעויות שינויים והחלפת מערכות מעבר להכרחי.
וחשוב לנסות ולבנות מראש תהליך ואפיון אופטימאלי למערכת.

השלישי – קהל היעד

בחירת קהל היעד אליו פונה העסק שלכם.
זה צריך להיות קהל יעד שהערך הנתפס מהשירות המוצע על ידכם הוא המשמעותי ביותר. כלומר, עבורו, יש לשירות שלכם את הערך המוסף הרב ביותר מתוך הקהלים השונים.
זהו גם הקהל שיעריך אתכם ואת העסק שלכם יותר מקהל אחר ויתרום לצמיחה העסקית שלכם יותר מאחרים.

את כל השאר, חשוב לבחור נכון אבל אפשר לטעות, ולתקן:
רואה החשבון, הבנקאי, מנהל החשבונות, ואפילו תכולת השירות שלכם, או מגוון המוצרים שלכם.

כך תצליחו יותר מהמתחרים שלכם.
בזכות המיקוד. הדיוק. והחיוך 😃
תבחרו נכון.
שיהיה יום בחירות מוצלח.

שתפו את המאמר

מאמרים נוספים שאהבתם

רוב הלקוחות שלנו ב-ENOVA הם בעלי עסקים שגם מנהלים את העסק בעצמם.אחד מהם הוא אלכס – יצרן, קמעונאי וסיטונאי של מוצרי מאפה לשוק הפרטי והמוסדי.העסק של אלכס פועל בהצלחה כבר כמעט 20 שנה, עם מפעל ייצור, חנות מפעל ומערך הפצה לחנויות קמעונאיות ולקהל המוסדי. אבל אלכס הוא לא
בשנים האחרונות, צוות ENOVA ואני ליווינו עשרות עסקים משפחתיים בכל ענפי המשק, אבל במשפחה, כמו במשפחה, לא הכל רציונלי ומדי פעם, כדי לאתחל את המערכת, עלינו להוציא את הכביסה המלוכלכת החוצה, לכבס, לייבש אותה היטב ולהלביש מחדש את הנפשות הפועלות – כמו שעשינו בעסק של אברהם.