עובדה: אין עסק שמכירות ורווחים לא מעניינים אותו. נקודה. עם זאת, ישנם עסקים שמשאירים מחוץ לארגז הכלים שלהם את הכלי שעשוי להניב להם פריחה ושגשוג: משפך שיווקי. אז מאילו שלבים הוא בנוי ומדוע כדאי לכם לאמץ אותו עם תכנון מהלכי שיווק-מכירה?
לא נלאה אתכם בהקדמות ארוכות אודות חשיבותו, אלא נציג בפניכם מיד את חמשת השלבים היוצרים משפך שיווקי. את ההדגמה שתמחיש לכם את ערכו האדיר, "נלביש" על מתחם אירועים הפונה לזוגות מאורסים:
לכל עסק שרוצה למכור (מכאן שמדובר על כל העסקים), מומלץ לעבוד עם משפך שיווקי. המשפך מאפשר לכם לתכנן את המכירות לשבוע, לחודש, לרבעון או לשנה, כאשר בזכותו ניתנת לכם האפשרות לזהות את החוזקות והחולשות שלכם לאורך תהליך המכירה. כך לדוגמא, מעקב ובקרה על המשפך יכולים להעלות כי הפרסום שלכם איכותי (מעידים על כך הלידים הטובים), אך בשלב השלישי במשפך – פגישה פרונטלית או שיח טלפוני, משהו מתפספס ולא עובד. לדוגמא: מרגע הפנייה של הליד ועד החזרה אליו עוברים שבועיים (ואז הוא מתייאש ובוחן הצעות אחרות), אנשי המכירות לא מצליחים להתמודד עם התנגדויות וכן הלאה.
דוגמא נוספת: שלושת השלבים הראשונים במשפך השיווקי עובדים מצוין, כאשר בשלב הרביעי – הצעת המחיר, אתם חווים "נטישה". הסיבות האפשריות לכך: תמחור גבוה ביחס למתחרים, תמורה מועטה ביחס לכסף, תנאי חוזה נוקשים וכן הלאה.
הצבתם לעצמכם מטרה להגדיל מכירות? הרווחים שלכם נאים אך אינכם רוצים להסתפק בהם? אנחנו ב-ENOVA נוכל להעניק לכם ערך רב ליווי עסקי שלנו. נשמח לנדב לכם פרטים נוספים על תהליך העבודה שלנו, ולתכנן יחד אסטרטגיה יישומית-יעילה שתעלה אתכם על דרך ההצלחה. השאירו לנו את פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם.
© כל הזכויות שמורות לאנובה מערכות ניהול בע"מ | פיתוח ועיצוב אתרים Webnoise | מדיניות פרטיות | נגישות